A dous días de que dea comezo a XXVIII edición do Festival Ortigueira…

Asemella que os folkies máis madrugadores están a chegar xa ao Piñeiral de Morouzos; e é que, a duas noites de que arranque a música no escenario Estrella Galicia, en Ortigueira xa se respira o ambiente festivaleiro.

Esta nova edición do Mundo Celta contará con algún ca outro cambio. Por unha banda, a zona de acampada terá unha maior seguridade, o que conleba que dende hai uns días se estean a realizar controis nos accesos ao Piñeiral, nun intento por facer da acampada un lugar de descanso e de boa convivencia. Prohibense así a entrada de xeradores, bombonas de gas e aparellos músicais de gran potencia. Por outra banda, dende a organización quérese conseguir crear unha acampada máis sostible, polo que nos programas de man danse unha serie de consellos prácticos para que todo isto se leve a cabo.

Ademais, por segundo ano consecutivo habilítase un aparcadoiro vixiado 24 horas preto do casco urbano no que se deberá abonar a cantidade conrespondente segundo o día de entrada e o tipo de vehículo. Pero unha das principais novidades é a que respecta ao servizo de autobuses urbanos que adoitaba conectar a vila coa zona da acampada. Este ano debido aos recortes no orzamento do Festival, este servizo redúcese e soamente funcionará de 16 a 23 horas de xoves a sábado, enlazando únicamente o aparcadoiro oficial e a vila.

Ortigueira está, por tanto, case a punto para que dea comeza o Mundo Celta. Nun ano no que o 50% dos grupos do cartel que pisarán o escenario Estrella Galicia proveñen de dous dos países máis importantes da xeografía celta, como son Irlanda e Escocia, o lecer dos amantes do folk está máis que asegurado. É por iso, que en vindeiras actualizacións, falaremos máis polo miudo de tódolos artistas que pasarán este ano polo xa mítico escenario do Festival de Ortigueira.

6 comentarios en “A dous días de que dea comezo a XXVIII edición do Festival Ortigueira…

  1. LLevo llendo 9 años al festival. Y no me ha gustado nada el “ajuste” de los autobuses. Podrías haber hecho el “ajuste económico” con una idea más imaginativa:

    En vez de “recortar horas”, lo que podrías hacer es simplemente COBRAR por entrar en los buses. Como lógicamente es complicado que el busero cobre a tanta gente que entra…, lo que podíais haber hecho es vender tiquets o bonos de bus en los chiringuitos oficiales, a, por ejemplo, 1 euro el viaje. El busero solo tendría que recoger el ticket y listo.

    Pensar en lo cansada que llega la gente despues de todos los conciertos y de toda la fiesta, tener que volver andando no tiene nada de gracia. Y que solo haya hasta las 23.. se va quedar mucha gente fuera…

  2. Es decir, yo creo, y aseguro, que la gente está MUY dispuesta a pagar por el servicio de buses con tal de no hacer semejante caminata de vuelta. Siempre que el precio del viaje no sea exagerado claro. Y ahí es donde teneis un re-ajuste, e incluso beneficios. Hay que pensar un poco mas señores….

  3. Dieguic

    Pero imos ver oh, como van cobrar polo servizo de buses, stamos de coña ou q?? ata q punto chegamos?? PORFAVOR… TEMOS TODOS O CEREBRO ABSORBIDO MECAJINÁ…
    ANDA q ni q yo me tuviera q tragar ahora lo de los recortes
    VA SER CULPA DE LA CRISIS AHORA TODO, q no hombre q no,q yo x ese aro no paso…
    con la excusa de la crisis q es el comodÍn qUE se usa para todo sempre…
    si kieren recortar, q recorten si tantas ganas teñen pero q recorten de outros sitios q seguro q hai onde mellor recortar y no del festival q abastece al pueblo en 4 dias para todo el año

    ASÍ DE CLARO…

    e q VIVA ORTIGUEIRA,…PERO Q NON EMPEZEN A CAGALA CON TONTERIAS…

  4. Leyendo bien la noticia otra vez, me doi cuenta que solo habrá buses aparcamiento-pueblo. ¿Y la gente del camping?

    La mayoría de la gente que viene a Ortigueira no usa coche, con solo “muestrear” el nº de coches aparcados y “muestrear” el nº de personas que hay en el camping vereis que hay un desajuste escandaloso.

    ¿No tiene derecho la gente que va acampar y SÍ la gente que va aparcar? ¿como se come eso? Evidentemente no es una medida que aboge mucho por el “transporte público” ¿no?.

    Creo que os estais equivocando mucho. Y las quejas se harán notar. Unas medidas tan drásticas harán que el festival pierda fuelle, seguro. Independientemente de la crisis económica en la que nos vemos inmersos.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s