Electric Céilí pechará a derradeira noite de festa do Festival Ortigueira

Nótase que xa é sábado. Foliadas de espontáneos nas rúas ou no xa mítico bar Caracas fan que o ambiente sexa do máis festivaleiro. A Feira de artesanía situada ao lado dos Xardíns do Malecón estivo tamén con continuo movemento de visitantes; e é que esta será a derradeira noite de festa en Ortigueira e os folkies lévanse preparando para iso durante todo o día.

Os escoceses Oban Pipe band serán os encargados de abrir a xornada de concertos no escenario Estrella Galicia. A banda de Escocia, unha das señas de identidade do Festival Ortigueira, fará soar as súas recoñecibles gaitas e, como non, os seus característicos redoblantes. Pero logo será a hora dun grupo galego, Crema de Gaita, encabezado polo músico e compositor, Ernesto Campos. Logo dos galegos, The Rua Macmillan band será faga pór en pé ao público de Ortigueira, público que, de seguro, bilará e brincará coa chegada dos irlandeses Electric Céilí para pechar a noite.

Sen máis, todo punto para que dea comezo a derradeira noite de festa da XXVIII edición do Festival Internacional do Mundo Celta de Ortigueira.

Un comentario en “Electric Céilí pechará a derradeira noite de festa do Festival Ortigueira

  1. Adrian

    Como no todo van a ser críticas (tema autobuses) quiero resaltar el gran éxito de la organización en un aspecto concreto: la prohibición de bajar con altavoces a la zona de acampada.

    Tuvo muchas críticas que no comparto y diré porqué:

    La prohibición de carpas, lejos de ser una tragedia, ha sido un acierto total. Abrió una veda que antes quedaba totalmente enmascarada: resucitar el talento natural de la gente.

    Las estruendosas carpas que monopolizaban el ambiente sonoro de todo el hábitat fueron sustituidos, de manera espontánea, por virtuosos ritmos de djembés, guitarras, flautas y gaitas. La gente ha pasado de la actitud pasiva en una carpa rave, a una actitud activa, creando su propia música. Claro que en los anteriores ortigueiras alguna gente tocaba instrumentos,… pero ¿alguien los escuchaba?. Paz al descanso, diversión a los fiesteros: todo el mundo feliz.

    No solo eran instrumentos: rapeadores espontáneos, “reaggueadores”, y cánticos populares sonaban por todo el hábitat natural.

    Después de 7 años yendo, puedo decir sin miedo a equivocarme que, a mi modo de ver, se ha visto el mejor ambiente en cuanto a la zona del camping se refiere, menos agobio, más originalidad, más calidad sonora, más auténtico, más natural y mucha menos venta de droga ambulante. Espero que para el próximo año se repita la inciativa.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s